پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی قزوین

 حوزه / مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: درحال حاضر چهار هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد استان قرار دارند و با حمایت خیرین قریب به یک هزار دستگاه تبلت تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گرفت. انتهای پیام/

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس مهرعلی حق گویان، صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین که با حضور جمعی از اساتید این مدرسه برگزار شد، گفت: در حال حاضر قریب به ۶۲ هزار نفر در استان قزوین به صورت مستمر از این نهاد خدمات دریافت می کنند که به این تعداد حدود ۳۰ هزار نفر مددجوی موردی را هم می توان اضافه کرد.

وی ادامه داد:  در حال حاضر چهار هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین قرار دارند و با تلاشهای صورت گرفته و حمایت خیرین قریب به یک هزار دستگاه تبلت تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:  در روزهای اخیر با هم افزایی انجمن حمایت از زندانیان استان برای ۵۱ نفر از دانش آموزان خانواده های زندانی تحت حمایت تبلت تهیه و توزیع شد که در همان نشست تأمین تبلت سایر دانش آموزان تحت حمایت انجمن با هم افزایی کمیته امداد امام (ره) استان قزوین، مساعدت استاندار محترم، انجمن حمایت از زندانیان و خیران میسر شد.

حق گویان تصریح کرد: کمیته امداد و حوزه علمیه قزوین دو نهاد ارزشمند در جامعه هستند که می توانند با همکاری هم، فعالیت‌های مختلف فرهنگی را در زمینه های مختلف و با حضور طلاب و روحانیون انجام دهند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha