پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام بهشت

حوزه/مدیر مدرسه علمیه علی بن‌الموسی الرضا( ع) یاسوج از برگزاری همایش استانی «سردار دل‌ها» با مشارکت هفت نهاد حوزوی خبر داد.

 حجت‌الاسلام ابراهیم بهشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از برگزاری همایش استانی «سردار دل‌ها» در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: فراخوان این همایش اعلام شده و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود در زمینه بررسی ترور سردار سلیمانی از منظر حقوق بین‌الملل، بررسی آثار ترور سردار سلیمانی بر جبهه مقاومت و منطقه خاورمیانه، واکاوی علل و زمینه‌های داخلی و خارجی ترور سردار سلیمانی، بررسی دلایل سردار سلیمانی در ایجاد وحدت بین گروه‌های مقاومت و جهادی و بررسی علل محبوبیت سردار سلیمانی بین مردم به ویژه جوانان ارسال کنند.

مدیر مدرسه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) یاسوج بیان کرد: تحلیل تشییع میلیونی سردار سلیمانی از نظر دینی، انسانی و روانشناسی؛ جهاد سازندگی در سیره فرمانده مقاومت( سردار سلیمانی)؛ تبیین شاخصه‌های انقلابی‌گری در کلام و سیره سردار سلیمانی؛ شیوه‌های جذب جوانان در سیره سردار سلیمانی؛ بررسی و تبیین سیر معنوی سردار سلیمانی؛ و نقش خانواده سردار سلیمانی در ایثارگری‌های ایشان از دیگر محورهای این همایش است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان تا ۱۲ بهمن می‌توانند مقالات خود را ارسال کنند، گفت: علاقمندان مقالات خود را در قالب ورد (word) به آدرس howzehyasuj۳۱۳@gmail.comارسال کنند.

بهشت با اشاره به اینکه شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، افزود: ۲۰ بهمن ماه همایش برگزار و به رتبه اول ۱۰ میلیون، رتبه دوم ۷ میلیون و رتبه سوم ۵ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش کار مشترک بنیاد نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس، مدرسه علمیه علی‌بن‌الموسی رضا(ع) یاسوج، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح، مدیریت حوزه‌ علمیه استان، حوزه علمیه خواهران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha