جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در عالم انقلابیگری خود را وامدار هیچ حزب و جناحی نمی دانست و با پایبندی به آرمانهای انقلاب، در مسیر امامین انقلاب قدم بر می داشت.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه سیدالشهدای مقاومت یک انقلابی مطیع امر ولایت بود، اظهار داشت: ایشان  اسطوره مبارزه با نظام سطله بود و در حقیقت ژست ابرقدرتی سران کاخ سفید را در دنیا، خصوصاً خاورمیانه در هم شکست.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه افزود: قرار دادن شخصیت چند وجهی و بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی، در بازی های حقیرانه سیاسی، در شأن سردار دلها نیست.

وی تصریح کرد: در مکتب شهید سلیمانی مبارزه با داعش فرزند خوانده شیطان بزرگ، اوج حراست از منافع ملی و مصونیت بخشی به ملت انقلابی ایران و ملل مظلوم است.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: برای معرفی هر چه بهتر ابعاد شخصیتی مالک اشتر زمان، باید ذوب در انقلاب بودن او را از زبان ولایت شناخت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در عالم انقلابیگری خود را وامدار هیچ حزب و جناحی نمی دانست و با پایبندی به آرمانهای انقلاب، در مسیر امامین انقلاب قدم بر می داشت.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: عزت «سیدالشهدای مقاومت» به خاطر اخلاص اوست.

وی در پایان گفت: در حماقت ترامپ، صهیونیست ها و پادوهای منطقه ای آنها، همین بس که «خون شهید سلیمانی»، از حضور خودش برای آنها خطرناک تر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha