پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصباح یزدی

طلاب گرجستانی شهر مقدس قم در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی تأکید کردند: همت اصلی این عالم ربانی و متخلق، دفاع از دین بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این پیام آمده است: درگذشت غمبار عالم ربانی و متخلق، حکیم و فیلسوف متأله و مفسر دقیق النظر و مدیری توانا و نواندیش، استاد عالی مقام حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر فراوان گردید. حضرت آیت‌الله مصباح یزدی، فقیه، حکیم مجاهد و عمار رهبر معظم انقلاب اسلامی و از استوانه‌های فکری و معنوی حوزه‌های علمیه بودند که در طول دهها سال جهاد علمی، هزاران شاگرد را تربیت کرده و هزاران کتاب و مقاله را به جامعه علمی تقدیم نمودند و حقیقتاً همت اصلی ایشان دفاع از دین بود.

این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه و عموم بازماندگان و شاگردان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای آن عالم بصیر و استاد بزرگ و عزیز، علو درجات و حشر با پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و اهل بیت عصمت و طهارت ایشان (علیهم السلام) را مسئلت می کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha