شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد

حوزه/ طی مراسمی خانم خدادادی به عنوان سرپرست مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد، به مدت یک سال معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، طی مراسمی از زحمات و تلاش های خانم شفیعی، مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد تقدیر و خانم خدادادی به عنوان سرپرست مدرسه به مدت یک سال معرفی شد.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه بهاباد در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، رحلت آیت الله مصباح یزدی و ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) گفت: حوزه های علمیه، موقیعت خوبی برای رشد و تعالی طلاب است؛ خوب است که این رشد از نظر اعتقادی، توحیدی و علمی باشد و سعی برآن شود که درس ها به صورت کاربردی و تخصصی ارائه و از طلاب خواسته شود.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی(ره) و شهید سردار سلیمانی، افزود: وجه مشترک این دو بزرگوار  ولایت پذیری آنان بود.

وی با اشاره به اینکه  ما هم باید سعی کنیم طلاب متخصصی را تربیت کنیم که ولایت پذیر و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، افزود:  سرباز ولایت بودن، افتخار سردار سلیمانی بود و حضرت آیت الله مصباح نیز با اینکه مقام علمی و تقوایی بالایی داشتند، ولی خضوع ایشان در برابر رهبر معظم انقلاب، درسی است که اگر توانستیم چنین طلابی را تربیت کنیم آن وقت حوزه ولایی خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی در ادامه از زحمات خانم ام البنین شفیعی طی 5 سال مدیریت مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد تقدیر کرد و برای خانم فاطمه خدادادی، مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست همچنین خانم شفیعی، مدیر سابق مدرسه با ارائه گزارشی از فعالیت ها از همکاری اعضای هیئت امناء و مدیریت استان تشکر کرد.

خانم خدادادی، مدیر جدید هم از انتخاب و اعتماد اعضای هیئت امناء تشکر و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین، طلاب مستعد را برای خدمت به اسلام و انقلاب تربیت کند.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه خانم شفیعی تقدیر و خانم خدادادی به عنوان سرپرست مدرسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) شهرستان بهاباد به مدت یک سال معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha