جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حسینی کیا

حوزه/ عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهتمام مرحوم آیت الله مصباح یزدی در زمینه تربیت نیرو و کادرسازی حقیقتاً بسیار ستودنی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابراز داشت: در سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، خبر ارتحال عالم انقلابی و مجاهد فرهیخته حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی، حقیقتاً موجب تأثر و اندوه عموم مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص حوزه های علمیه شد.

وی با بیان این که مرحوم آیت الله مصباح در طول عمر شریف و بابرکت خود، همواره دغدغه دفاع از دین و مکتب و نشر آموزه های اهل بیت(ع) را داشتند، گفت: ایشان چه در دوران قبل از انقلاب و چه به ویژه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منشأ آثار و برکات و تحولات بسیاری شدند که قطعاً در آینده از این برکات در عرصه های علمی، فکری، فرهنگی و دینی، بیش از این ها بهره مند خواهیم شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مجاهدت های علمی و فرهنگی آیت الله مصباح یزدی در عرصه ها و زمینه های گوناگون گفت: ایشان در این راستا به دنبال تربیت نیروی فاضل و فرهیخته ای بودند که بتواند ضمن فعالیت در عرصه تولید علم و کارهای فرهنگی، پاسخگوی نیازها و شبهات روز باشد.

وی اضافه کرد: در کنار تولیدات بسیار مهم و گرانسنگ به ویژه در رابطه با تولید اندیشه دینی، اهتمام آیت الله مصباح در زمینه کادرسازی حقیقتاً ستودنی بوده است، کما این که مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال این عالم فرزانه به مساله تربیت شاگردان ممتاز از سوی ایشان اشاره فرمودند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha