پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بصیرت

حوزه/هادی سیاسی در جمع بانوان طلبه مدرسه معصومیه سلام الله علیها یزد گفت: آنچه در صفحات سپید تاریخمان خواهد درخشید، بصیرت مردمی بود که فارغ از رنگ رأی، همچون انقلاب و همچون جنگ، در ۹ دی آمدند و دشمن را به زبونی کشاندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، خانم اردویی صبح امروز در نشست مجازی و  بصیرتی به مناسبت دهه بصیرت که به همت مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها وابسته به آستان مقدس امام زاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی و نیز بارها بر روشنگری ابعاد فتنه ۸۸ تأکید دارند و آن فتنه را نمونه کوچک و ماکت پیش عملیات برای فتنه های بعدی با تاکتیک های مشابه می دانند.

وی با تشریح برخی جزئیات فتنه بعد از انتخابات ۸۸ از جمله فتنه گری سران فتنه و جنجال آفرینی شبکه های ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی، گفت: از شعارهای آشوبگران معلوم شد که رأی فقط یک بهانه برای براندازی و آتش افروزی است.

پژوهشگر سیاسی ادامه داد: امام خامنه ای مهربانانه فتنه گرها را می پذیرد تا دلایل نداشته شان را بشنود اما مثل کوه در برابر زورگویی می ایستند و حتی پدرانه به آنان گفتند« جنس شما با این گونه افراد متفاوت است و از راه قانونی عمل کنید».

 خانم اردویی گفت: نظام اسلامی حتی می پذیرد در برابر دوربین ها و جلوی چشم کور فتنه گران آرای مردم را باز شماری کند تا جنجال بر سر دروغ جابجایی آرا مشخص شود ولی سران فتنه نپذیرفتند و ابطال انتخابات را فریاد می زدند.

وی افزود: تمام شبکه های ماهواره ای بیگانه با بودجه فضایی شبانه روز به پمپاژ دروغ پرداختند و زبان فتنه گران علیه نظام و رهبری بود وسازمان منافقین طبق روال به سرعت سلاح ها را به میدان آورد و فتنه گران به مراکز تسلیحات حمله کردند و کشته ها آغاز شد.

این پژوهشگر تصریح کرد: اکثر برنامه ریزی ها، علاوه بر خط گیری از شبکه های منافقین و بی بی سی، محصول طراحی اتاق عملیات آشوب و اغتشاش اصلاح‌طلبان در تهران و با حضور سران شاخص فتنه رقم می خورد.

خانم اردویی ادامه داد: آشوبگران  در یک تجمع غیر قانونی اموال عمومی و شخصی را به آتش کشیدند و به پایگاه بسیج حمله کردند و  برخی از رهگذران از جمله یک مادر و دختر (سرور برومند و فاطمه جب پور) در جلوی مهدکودکی در اثر اصابت گلوله غیر سازمانی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: رهبر عزیز در نمازجمعه ۲۹ خرداد، در جملاتی مهربانانه و با اقتدار حجت را سران فتنه برایشان تمام کردند و در روزهای بعد و با مشاهده عمق اهداف فتنه گران، از جمعیت اولیه حاضر در خیابان ها  آشکارا کاسته شد.

سخنران در ادامه  ابراز کرد:  اگرچه فتنه هشت ماه ادامه یافت، اما تنها روزهای نخست آن پشتوانه مردمی داشت و پس از آن صرفا حضور عربرده کشانه اراذل مسلح خونریز، محور کار بود و محصول آن، آتش زدن مسجد بلال و خیام محرم بود.

 وی با برشمردن برخی دیگر از وقایع فتنه تا قبل از ۹ دی اظهار داشت: پس از عاشورای ۸۸ که مردم به ماهیت فتنه گران پی بردند در ۹ دی مردم به خیابان ها ریختند و از انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دفاع کردند.

خانم اردویی یادآور شد: در حماسه ۹ دی مردم ایران، تصاویر اعجاب انگیز از سراسر کشور می رسید و رفراندوم دهها میلیونی مردم بصیر، فارغ از رنگ و جناح، یکی از زیباترین نمادهای وحدت ملی را در همان سالی رقم زد که دشمن، درپی دو شقه کردن ابدی ملت بود؛اما طبق روال، خیلی چیزها را محاسبه نکرده بودند. 

وی افزود: در ماه های بعد، گرداندگان فتنه در جلسات خصوصی و علنی گفتند آرا تقلب نبود! و امکان ۱۳ میلیون تقلب نیست و همانان، بدون عذرخواهی با ژست همیشه طلبکارانه، تنها خواست ملت! را رهایی سران محصور رهیده از حکم قطعی اعدام از باب جرم بغی علیه حکومت می دانند.

این پژوهشگر خاطر نشان کرد: آنچه در صفحات سپید تاریخمان خواهد درخشید، بصیرت مردمی بود که فارغ از رنگ رأی، همچون انقلاب و همچون جنگ، در ۹ دی آمدند و دشمن را به زبونی کشاند.

وی ابراز کرد: پافشاری سران فتنه که یکصدا با دشمن بودند تا ابد لکه ننگ از پیشانی آنان پاک نخواهد شد  و ماهیت آنان با روشنگری رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم در حماسه ۹ دی روشن شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha