جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسماعیل امامی

حوزه/کارشناس مذهبی گفت: اگر فرزندانمان را موحد بار بیاوریم و در عرصه تبلیغی و فرهنگی فکر و منش و کنش آنها را در طراز انقلاب تعریف کنیم، به اهداف انقلاب می رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام اسماعیل امامی شب گذشته در نشست بصیرتی و مجازی مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها یزد که به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار شد، اظهار داشت: امام خامنه ای در فراق این سردار و سرباز مخلص وقتی به نماز می ایستد، سه مرتبه می فرماید «لا نعلمُ الا خیراً».

وی ابراز کرد: سردار شهید سلیمانی باتمام وجودش خود را وقف اسلام کرد، و ما در روایاتمان می خوانیم که انسان مسلمان و مؤمن باید این مطلب را بگوید «نُصرتی لکم مُعَدّة؛ من باتمام وجودم آماده خدمتگزاری به شماهستم».

کارشناس مذهبی ادامه داد: سرباز کسی است که برای خود موقعیت و پستی از پیش تعیین نمی کند. شهید سلیمانی این گونه بود و به قول حضرت آقا وقتی در مجلسی می آمد یک گوشه ای می نشست و خود را مخفی می کرد «مَن کانَ لله کانَ اللهُ لَه / خودش را وقف خدا کرد و خداوند او را نمایه کرد».

وی از سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده موحد نظامی یاد کرد و افزود: وقتی کلام رهبری را می شنوند که باید داعش از منطقه بیرون برود با تمام وجودشان عمل می کنند و بچه های مدافع حرم ایرانی، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، بدریون عراق، حزب الله لبنان و بسیج وطنی سوریه، یک جبهه تحت رهبری حاج قاسم می شوند و داعش را که ائتلاف های بین المللی حامی آن ها بودند از منطقه بیرون می کنند .

کارشناس مذهبی با یادآوری سخن رهبر انقلاب که «سازش و چالش هر دو هزینه دارد ولی هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه چالش است»، گفت: ما دچار چالش با داعش شدیم و یک عده از بهترین جوان هایمان را از جمله بچه های افغانستان، پاکستان و عراق را از دست دادیم ولی خروجی آن برچیده شدن بساط داعش از منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم عزیز نمود و نمایه عمل پا در رکاب ولی خداست و برای تحقق حاکمیت توحید و منویات ولی خدا شب و روز نداشت.

کارشناس مذهبی تأکید کرد: ما اگر در عرصه فرهنگی بخواهیم سرباز این جبهه باشیم باید باتمام توانمان در عرصه تعلیم وتربیت کوشا باشیم. چون اگر فرزندانمان را موحد بار بیاوریم و در عرصه تبلیغی و فرهنگی فکر و منش و کنش آنها را در طراز انقلاب تعریف کنیم به اهداف انقلاب می رسیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha