پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/پخش زنده ترتیل خوانی قرآن کریم توسط نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با هدف جذب و آماده سازی ترتیل خوانان برای کرسی ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ شرایط ثبت نام را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با هدف جذب و آماده سازی ترتیل خوانان برای کرسی ترتیل خوانی نوجوان و جوانان در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ شرایط ثبت نام را اعلام کرد.

با توجه به استقبال و ظرفیت بالای نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است کرسی ترتیل ویژه جوانان با عنوان «ترتیل امید» در کنار کرسی ترتیل نوجوانان و اساتید(بزرگسالان) که سال گذشته برقرار بود اضافه شود.

شرایط سنی لازم برای ترتیل خوانی نوجوانان ۹ الی ۱۵ سال و جوانان ۱۶ الی ۲۳ سال می‌باشد که افراد متقاضی حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه فرصت دارند ثبت نام خود را کامل کرده و فایل صوتی خود را ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان باید با تسلط کافی بر تجوید سطح ۲ و نغمات قرآنی، فایل صوتی بدون افکت ترتیل سوره تغابن برای رده سنی نوجوان و ترتیل کامل سوره مبارکه تحریم برای رده سنی جوانان را از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ به همراه نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره تماس و تعیین رده سنی به شماره ۰۹۳۸۷۴۲۳۸۰۸ ارسال کنند.

نتایج اولیه پس از بررسی های لازم تا ۱۰ بهمن ماه اعلام و افرادی که فایل صوتی آنها توسط کارشناسان تایید شود پس از قبولی در مصاحبه حضوری به دوره آموزشی دعوت می‌شوند.

گفتنی است شروع دوره آموزشی از ۱۵ بهمن ماه به مدت دوماه بوده که افراد منتخب در این دوره با استفاده از اساتید مجرب و توانمند آمادگی های لازم را جهت تلاوت ترتیل در ماه مبارک رمضان کسب می‌کنند.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان حرم مطهر می توانند به نشانی qhkarimeh@ در شبکه های اجتماعی و یا سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه به نشانی yun.ir/TARTIL مراجعه کنند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت ظرفیت و استقبال زیاد، مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha