جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی از سوی جنبش اسلامی نیجریه

حوزه/ هم اندیشی اصحاب علوم انسانی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و اندیشمندان اسلامی به همت دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هم اندیشی اصحاب علوم انسانی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی به همت دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام برگزار می شود.

در این هم اندیشی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، عضو هیئت علمی دانشگاه ‌تهران و هیئت امنای باقرالعلوم علیه‌السلام؛ دکتر حسین کچوییان، عضو هیئت علمی دانشگاه ‌تهران؛ دکتر حسین اکبری، دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی؛ دکتر ادریس هانی، اندیشمند مغربی و متفکر جهان اسلام سخنرانی خواهند کرد.

هم اندیشی اصحاب علوم انسانی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی  ۱۸ دیماه ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام قم برگزار می شود.

گفتنی است: علاقه مندان برای شرکت  مجازی در این هم اندیشی می توانند از طریق آدرس پیوند مجازی https://b۲n.ir/۸۴۱۳۸۴ وارد شوند.

 بر پایه این گزارش: علاقه مندان برای ورود و شرکت مجازی در نشست و جلسه پیوند را لمس کرده و پس از وارد کردن نام خود وارد شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha