جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصباح

حوزه / بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و اقشار مختلف مردم آران و بیدگل، با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام سیدعلی مهدوی نیا از شاگردان علامه مصباح یزدی، شب گذشته در مراسم ارتحال این عالم انقلابی در آران و بیدگل، اظهار داشت: آخرین جمله ای که از این استاد فرهیخته و فرزانه در آخرین دیدار ایشان شنیدم این بود که فرمود انسان وقتی می خواهد به آخرت سفر کند متوجه می شود کاری که فقط و فقط به خاطر رضای خدا انجام داده به دردش می خورد.

وی با بیان اینکه هرچه می توانیم در این دنیا به خاطر رضای خدا خالصانه کار کنیم، افزود: آیت الله مصباح یزدی مکرر در درس اخلاق می فرمود «خدا بهترین شریک ها است».

شاگرد آیت الله مصباح یزدی، ایشان را فردی بی ریا، مهذب و اخلاق مدار معرفی کرد و گفت: ایشان از محضر اساتیدی همچون امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی، آیت الله بهجت(ره) و آیت الله بهاءالدینی(ره) تلمذ کرده بود.

حجت الاسلام مهدوی نیا در پایان آیت الله مصباح یزدی را عمار انقلاب دانست و گفت: این  عالم فرهیخته از قبل از انقلاب با امام بود و تا آخر عمر پشتیبانی از ولایت فقیه را  برخود لازم می دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha