جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ جلسه درس اخلاق آیت الله شب زنده دار در مسجد اعظم

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه مراحل مختلف زندگی مرحوم آیت الله مصباح یزدی برای همه ما درس است، گفت: توجه به سیر الی الله در زندگی ایشان به شکل ملموس دیده می شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله مهدی شب زنده دار جهرمی، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به صورت وبینار برگزار شد، در خصوص شخصیت عمار انقلاب اظهار کرد: یکی از ویژگی های آیت الله مصباح توجه به نماز بود که مثال زدنی بود.

وی در ادامه با تصریح اینکه مراحل مختلف زندگی مرحوم آیت الله مصباح یزدی برای همه ما درس است، اضافه کرد: از ابتدا با مرحوم آیت الله مصباح آشنا بودم و توجه به سیر الی الله در زندگی ایشان به شکل ملموس دیده می شد.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: چه خوب است که انسان به چنین مراحلی برسد که توجه به سیر الی الله در زندگی اش به شکل ملموس دیده شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس ولایت پذیری را یکی از ویژگی های آیت الله مصباح دانست و خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح، در رابطه با ولایت پذیری، حجت را برای ما تمام کرد.

وی همچنین میزان و عمل انسان ها را در روز قیامت حجت دانست و عنوان کرد: نقش عالمان مشخص کننده، مسیر ملت است چرا که راه بصیرت و ولایت پذیری را بر مردم روشن می کند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خود به خطاب به مسئولان، افزود: مسئولان باید به آنچه می گویند و اعلام می کنند، متعهد باشند، حتی این مورد در برگزاری زمان جلسات هم صادق است.

وی در پایان بیان کرد: قلم علما بر خون شهدا مقدم است و این نشان از اهمیت علم دارد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم بداهه نویسی خوشنویسان شیرازی در باره آیت الله مصباح یزدی انجام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha