شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، آیت‌الله مصباح یزدی را خورشید فروزان هدایت خواند و تصریح کرد: اخلاص در عمل، کوشش و تلاش، رضایت خدا، عقلانیت، تدبیر و تفکر، تفحص در نعمت‌های خدا، هدایت انسان‌ها به‌سوی خدا، دستگیری از بینوایان از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح بود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، با اشاره به روایتی در خصوص اینکه هر زمان که عالمی از دنیا برود، جای خالی آن برای اسلام احساس می‌شود و به‌سختی می‌توان جای آن را پُر کرد، اظهار داشت: در مسئله ارتحال آیت‌الله مصباح چنین روایتی صدق می‌کند، چون اصول و صفات کمال در وجود ایشان رشد کرده بود و این عالم می‌تواند در حضور خود، هزاران نفر را تربیت کند و با قدم خود میلیون‌ها انسان را آگاه سازد.

امام‌جمعه یزد خاطرنشان کرد: عالمی با چنین شخصیتی می‌تواند صراط مستقیم را به بندگان خدا نشان دهد و به پروردگار متصل سازد تا به هدف خلقت دست یابد.

وی با اشاره به اینکه هر تعبیری در خصوص آیت‌الله مصباح داشته باشیم بازهم کم است، اذعان داشت: قوی‌ترین و بالاترین تعابیر در خصوص ایشان توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: افرادی مانند آیت‌الله مصباح می‌توانند بر روی زمین خلیفةالله، هدایت‌گر و خورشیدی فروزان باشند و همانند شمعی سوزان جان خود را در راه خدای متعال فدا می‌کنند.

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: اخلاص در عمل، کوشش و تلاش، رضایت خدا، عقلانیت، تدبیر و تفکر، تفحص در نعمت‌های خدا، هدایت انسان‌ها به‌سوی خدا، دستگیری از بینوایان از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح بود.

امام‌جمعه یزد اضافه کرد: علمایی مانند آیت‌الله مصباح برای رضایت خدای متعال هر آنچه سختی و مصائب داشته باشد تحمل می‌کنند تا به هدف نهایی که رسیدن به کمال است دست یابند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha