جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیات ناصری و وافی

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان  رهبری در پیام مشترکی نوشتند: حماسه مردمی ۹دی ماه، سند گویای ولایت مداری و رویش ها در انقلاب اسلامی است. حماسه نه دی و حضور میلیونی مردم، عشق آنان به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و دفاع از حریم ولایت بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیات محمدرضا ناصری یزدی و ابوالقاسم وافی به مناسبت فرارسیدن یوم الله حماسه نهم دی ماه در پیام مشترکی صادر کردند که به شرح زیر است:

حماسه یوم الله نهم دی، از آن حماسه های ماندگاری است که نسل های آینده این فراز از تاریخ ایران اسلامی را با عظمت یاد خواهند نمود، حماسه ای که برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام ولایی با حضور چشمگیر آحاد مردم خلق شد و خشم و عصبانیت دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی را از شکست عبرت آمیزی که نصیب خود کرده بودند، همراه داشت.

۹ دی اعلام انزجار مردم عاشورایی ایران اسلامی از فتنه انگیزان و تجدید پیمان با ولی امر مسلمین و آرمان های امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

مدال افتخار حماسه ملت ایران در ۹ دی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید. حماسه مردمی ۹دی ماه، سند گویای ولایت مداری و رویش ها در انقلاب اسلامی است. حماسه نه دی و حضور میلیونی مردم، عشق آنان به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و دفاع از حریم ولایت بود. 
 

فتنه سال ۸۸ که با سازماندهی معاندین انقلاب اسلامی توسط اردوگاه استکبار جهانی به مرحله اجرا گذاشته شده بود،  از پیچیده ترین فتنه های بعد از انقلاب بود که با تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و حضور تعیین کننده مردم با بصیرت ایران اسلامی پس از چند ماهی جولان دهی فتنه انگیزان و فراهم آوری خوشحالی دشمنان ایران اسلامی، با سیل میلیونی مردم در حماسه نه دی بساط فتنه انگیزان برچیده شد و بار دیگر ملت سرافراز ایران اسلامی از آزمایشی سخت و نفسگیر به سلامت  و همراه با سربلندی بیرون آمد.

روز نهم دیماه نیز درسی بود به مسئولین اجرایی کشور که مسئولین قدر این مردم را بدانند و برایشان تا هر چه قدرت دارند خدمت کنند و نگذارند این مردم دچار سختی معیشتی شوند. ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن یازدهمین سالروز حماسه نهم دیماه به آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان، امید است این وحدت و انسجام و آگاهی در سایه ولی امر مسلمین حفظ شود و روز به روز بر آن افزوده گردد.                                                                                                                             
   «سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

 ومن الله التوفیق                                                                                           
 محمدرضا ناصری     
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد                         
ابوالقاسم وافی
نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha