پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، گفت: شهدا در اوج عظمت به موضوعات مهم می نگرند؛ عظمت خدا را به خوبی درک کرده اند و در درگاه خداوند متعال بسیار متواضع هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با هیئت اعزامی از ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار داشت: کارهای خوبی که دارید ان شاء الله به خوبی به ثمر بنشیند؛ برنامه های خوبی که باعث همدلی و الفت بین همه نیروها می شود برنامه خوبی است و همچنان این برنامه ها را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه این ایام متعلق به چند شهید است و یکی از این شهدای بزرگوار، "شهید تهرانی مقدم" است که تحول عظیمی در صنایع موشکی ایجاد کرد، افزود: شهدا چند ویژگی مشترک دارند، آینده نگر هستند و در اوج عظمت به موضوعات مهم می نگرند، عظمت خدا را به خوبی درک کرده و در درگاه خداوند متعال بسیار متواضع هستند.

آیت الله ناصری ادامه داد: این افراد کار را برای خدا انجام می دهند و به جز خدا، به هیچ چیز نمی اندیشند؛ کسانی که عاشق خدا، پیامبر و ائمه اطهار و عاشق مردم هستند و برای خدمت به مردم حتی جان خود را مثل شهید حاج قاسم سلیمانی نثار می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه این اوصاف، اوصاف و صفت های بندگان خاص خداست، افزود: این افراد شجاعت در وجودشان هست و از هیچ چیز نمی ترسند و این صفات در امام خمینی (ره) به عنوان رهبر و الگوی این فرماندهان نیز وجود داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: شما مزین به لباس زیبای فداکاری و حرکت در راه خدا هستید و کار مهمی که باید انجام دهید استقلال به حرکت هایتان است و شما باید تفکر و تعقل در رفتارهای زیر مجموعه خود ایجاد کنید.

وی در پایان، تعقل و تفکر در انجام امور را جهت پیشرفت خیلی مهم برشمرد و افزود: اگر تهرانی مقدم از قدرت تفکر و تعقل استفاده نمی کرد، هرگز در حوزه موشکی این همه پیشرفت نمی کردیم لذا باید بچه هایمان را متفکر تربیت کنیم و حتی قدرت عاقله سربازان باید افزایش یابد چرا که  آنها استعدادهای خوبی دارند و می توانند به ما کمک کنند.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام قنبری دیناروند، مدیر موسسه شهید سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی مقدم با اشاره به اینکه حفظ شعائر دینی و رشد و شکوفایی اخلاق در جامعه وظیفه ماست؛ نقش ناجا در حفظ امنیت و ارزش های انقلابی را تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha