جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست در یزد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران اگر جای پدران خود را بگیرند، لشکری خواهند شد که آینده کشور و انقلاب را تضمین خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام یوسف‌علی شکری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: لازم است برای تربیت و آموزش فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران برنامه ریزی شود زیرا این قشر در جامعه الگو هستند و نگاه جوانان جامعه به اینهاست.

وی افزود: البته در خانواده‌ها و مدارس، اقدامات خوبی انجام می شود، اما به دلیل ویژه بودن نگاه جامعه به فرزندان شهدا و ایثارگران، این امور نیز باید به شکل ویژه انجام شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران اگر جای پدران خود را بگیرند، لشکری خواهند شد که آینده کشور و انقلاب را تضمین خواهند کرد.

آیت الله ناصری یزدی در این دیدار همچنین به بیان خاطراتی از دوران حبس خود در زندان عربستان به دلیل مبارزات انقلابی پرداخت و گفت: صبر و مقاومتی که خداوند در آن دوران عطا کرد، بسیار قابل تأمل است و همواره شکرگزار خداوند متعال هستیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به اینکه آموزش عقیدتی و سیاسی برای خانواده های ایثارگران، تهذیب و ارتقا معنویت و ارتقا بصیرت دینی سه محور اصلی است که دنبال می کنیم، اظهار داشت: اگر این سه مسئولیت را با همکاری نهادهای مختلف به درستی انجام دهیم، اتفاقات خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام یوسف‌علی شکری با اشاره به ویژگی های یزد و دارالعلم و دارالعباده بودن این شهر افزود: امیدواریم یزد، نقطه عطف اجرای برنامه ها و مأموریت های نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha