چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مسابقه ملی "میراث پدری"

حوزه / مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان از برگزاری اولین دوره از مسابقه ملی "میراث پدری" در کاشان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهارداشت: مسابقه ملی نهج البلاغه با عنوان "میراث پدری" در یک فصل سه ماهه و هر ماه با موضوع جداگانه ای به صورت غیرحضوری توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام کاشان برگزار می شود.

وی در مورد آغاز این رویداد بزرگ، افزود: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار، با محوریت جهاد در نهج البلاغه از تاریخ دهم دی ماه لغایت دهم بهمن ماه ۹۹ برپا خواهد بود و در ماه های بعد به موضوعات متفاوتی خواهد پرداخت.

مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان افزود: منابع این مسابقه در قالب های متفاوت ازجمله؛ کلیپ، اینفوگرافیک و نوشته های متنی، در سایت پایتخت نهج البلاغه به نشانی "pnahj.ir" و شبکه های اجتماعی نهج‌البلاغه‌ای‌ها به آدرس "pnahj_ir" در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه میتوانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، به سایت پایتخت نهج‌البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت به سوالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج البلاغه، افزود: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha