سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز و ۵۵۰۰ بسته در شهرستان ها توزیع می شود، گفت: علاوه بر این ها ۵۹۵ عدد بسته بهداشتی و ۱۰ عدد بخاری نیز از طرف خادمین شهدا به خانواده های محروم استان فارس اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آئین توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در استان فارس امروز با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در ابن مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس، گفت: نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی در لباس خادم الشهدا ادامه دهنده راه شهیدان هستند و امروز گوشه ای از جهاد ایشان در موضوع کمک مومنانه و یاری رسانی به محرومان در استان فارس را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه متولی مراسم امروز کمیته خادم الشهدای استان فارس است، گفت: خادمین شهدا طی ماه های گذشته حضور چشمگیری در فعالیت های جهادی نظیر تولید ملزومات بهداشتی، ضد عفونی اماکن عمومی، تغسیل اموات، تهیه نیازمندی های خانواده های شهدا داشته اند و ۸۲ گروه جهادی نیز با حضور خادمین شهدا سازماندهی شده اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز و ۵۵۰۰ بسته در شهرستان ها توزیع می شود، گفت:  علاوه بر این ها ۵۹۵ عدد بسته بهداشتی و ۱۰ عدد بخاری نیز از طرف خادمین شهدا به خانواده های محروم استان فارس اهدا می شود.

وی با بیان اینکه ایمان، تعهد و عمل صالح و روحیه جهادی سه ویژگی مهم شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان رسالت مهم خادمین شهداست.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت از پایگاه ها و اقشار بسیج، گروه های جهادی و خادمین شهدا، خاطرنشان کرد: عملکرد مردم فارس در موضوع کمک مومنانه درخشان بوده است و این نتیجه فعالیت های صادقانه و خالصانه همه اقشار بوده است.

وی با اشاره به آغاز طرح نذر رهایی در استان فارس، گفت: با تلاش خیرین نیک اندیش و جمع آوری ۲۴ میلیارد تومان بیش از ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در قالب این طرح که به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده آزاد شده و این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی و حضور بسیج در عرصه جهاد سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان آثار و نتایج بسیار خوبی در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش شیوع این بیماری داشته که در سطح کشور شاهد آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha