شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شروع امتحانات نیم سال

حوزه/ در جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه آذربایجان غربی مقرر شد با توجه به وضعیت زرد استان بر حضوری بودن امتحانات تروم اول که از ۲۰ دی ماه شروع خواهد شد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی مدیر و حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون آموزش حوزه استان امروز برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد طلاب بومی شهرستان های آذربایجان غربی که در محل زندگی خود مدرسه علمیه وجود دارد در آن مدرسه امتحانات ترم اول را برگزار کنند، هر چند طلبه دیگر مدارس علمیه استان یا استان های دیگر باشند.

همچنین با توجه به وضعیت زرد آذربایجان غربی بر حضوری بودن امتحانات تروم اول که از ۲۰ دی ماه شروع خواهد شد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید شد و بنا شد اگر چنانچه مشکلی در برگزاری امتحانات به صورت حضوری وجود داشته باشد مدارس می توانند به صورت مجازی برگزار کنند.

تشکیل کمیته پذیرش در مدارس علمیه آذربایجان غربی نسبت به جذب طلاب جدید و برگزاری امتحانات شفاهی پایه های ۳،۶ و ۸ از دیگر تصمیمات متخذ در این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha