یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: تصاویر هجوم وحشیانه نوچه های قمار باز آمریکایی، برای هیچ یک از مردم دنیا باور کردنی نبود، از طرفی امید جریان غربگرا را در ایران اسلامی نسبت به دولت « بایدن» هم مأیوس کرد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اشغال کنگره آمریکا توسط طرفداران ترامپ، اظهار داشت: هیمنه پوشالی و ابرقدرتی آمریکا، نوید نابودی شیطان بزرگ و احقاق حقوق مستضعفان در عالم است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب افزود: هواداران خشمگین ترامپ که در اقدامی بی سابقه و به طرز عجیبی کنگره را به اشغال خود در آوردند، تداعی کننده وحشی گری نظامیان جنایتکار آمریکا در کشورهای خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: تصرف کنگره آمریکا، آغازی بر عصر پسا آمریکا است و به یقین شیطان بزرگ سرنوشتی جز فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در پیش رو نخواهد داشت.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: تصاویر هجوم وحشیانه نوچه های قمار باز آمریکایی، برای هیچ یک از مردم دنیا باور کردنی نبود، از طرفی امید جریان غربگرا را در ایران اسلامی نسبت به دولت « بایدن» هم مأیوس کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: خبر تسخیر کنگره آمریکا، برای مردم مظلوم و ستمدیده ویتنام، افغانستان، عراق، سوریه و تمامی کشورهایی که مورد تجاوز و ظلم سربازان آمریکایی قرار گرفته بود، موجی از شادی را در دل های آنها بوجود آورد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: با رسوایی طرفداران رئیس جمهور وقت آمریکا، دیگر حنای شیطان بزرگ در هیچ نقطه دنیا رنگ ندارد و نه اینکه احترامی برای مقامات کاخ سفید نمی ماند، بلکه ترس و وابستگی به آمریکا مایه ننگ ابدی است.

وی در پایان گفت: امروز عصر پساآمریکا در دنیا شروع شد، از این به بعد نظامیان آمریکا باید با خوار و خفت تمام از کشورهای اشغال شده فرار کنند، تا دچار رسوایی بیش از این نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha