یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مبارزه با مفاسد اقتصادی

حوزه/دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: مسئول مبارزه با مفاسد فقط قوه قضائیه نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج؛ با حضور عباس گودرزی دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ دفتر این قرارگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد رسما راه‌اندازی شد.

گودرزی در این آیین با برشمردن راهکارهای مبارزه با فساد در کشور، گفت: تا هنگامی که مجوزها در کشور با دست داده می‌شود باید منتظر سه جرم جعل و رشوه و تبانی باشیم.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در بخشی دیگر از اظهارات خود در جمع برخی نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به درستی با فساد مبارزه نکرده‌ایم؛ در خصوصی‌سازی‌ها با مشکل روبرو هستیم و برخی از این راه ثروت‌های کلان به دست آورده‌اند، در حالی که فقط دستشان در جیبشان بوده و هزینه‌ای نکرده‌اند.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: اشتباه است که فقط دنبال این باشیم که رئیس قوه قضائیه وارد مبارزه با مفاسد شود، بلکه همه باید در هر کجا هستیم، وارد مبارزه شویم.

گودرزی گفت: کار مبارزه با مفاسد اقتصادی تنها بر عهده قوه قضاییه نیست، بلکه اول دولت و مجلس باید وارد این میدان شوند و با قانون‌گذاری و ریل‌گذاری و نظارت دقیق مسیر را هموار کنند.

وی ادامه داد: مبارزه درستی با مفاسد نکرده‌ایم و امروز مهم‌ترین اولویت در کشور همین مبارزه با فساد است و در این راه باید قبل از هر چیز راه وقوع فساد را ببندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha