پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: ولایت محوری و بصیرت افزایی، لازمه عبور موفقیت آمیز و توأم با سربلندی در مواجهه با فتنه های آینده است.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با محوریت دهه بصیرت در سطح مدارس علمیه و پایگاه های مقاومت بسیج حوزه علمیه قم به خصوص با رویکرد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و نیز گرامیداشت ارتحال علامه مصباح یزدی ابراز داشت: امسال ما در سالگرد شهادت سردار دل ها، عالم بزرگ، بصیر و انقلابی را از دست دادیم که حقیقتاً عمار ولایت بود و در عرصه های مختلف علمی، فکری، فرهنگی و اجتماعی، یار و یاور بزرگ انقلاب و ولایت فقیه بود.

وی افزود: نشست ها و برنامه های دهه بصیرت در سطح پایگاه های مقاومت بسیج مدارس علمیه قم بعضاً به شکل حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و بعضاً به صورت وبیناری و در فضای مجازی برگزار شد و در آن ها برای سخنرانی از اساتید، شخصیت ها و کارشناسان خبره در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دعوت به عمل آمد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین با بیان این که طلاب و روحانیون انقلابی و بسیجی، طلایه دار بصیرت افزایی در سطح جامعه اسلامی به شمار می روند، گفت: در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب تاکنون، بعد از لطف و عنایات خدای متعال و رهبری حکیمانه امامین انقلاب، وحدت ملی، بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت، حافظ کشور و نظام اسلامی بوده و لذا از این به بعد نیز به خصوص در مواجهه با فتنه های سخت و پیچیده آینده باید بر همین محورها تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک ولایت محوری و بصیرت افزایی، لازمه عبور موفقیت آمیز و توأم با سربلندی در مواجهه با فتنه های آینده است که در این خصوص طلاب و روحانیون انقلابی و بسیجی، نقش کلیدی ایفا می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha