شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فریدن

حوزه/ نشست برخط آشنایی با پایگاه پویش و منابع دیجیتال در مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمد نصاری، مدیر پایگاه پویش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نشست برخط پژوهشی با موضوع «آشنایی با پایگاه پویش و منابع دیجیتال» گفت: اصل حضور و برگزاری نشست ها در فضای مجازی بر گزیده گویی است و باید آداب آن را فراگرفت. فضای مجازی فضای خاصی است و بیاموزیم در این فضا آنچه وجود دارد با فضای حقیقی کاملا متفاوت است و باید اصول حضور در رسانه رعایت شود.

وی ادامه داد: در فضای مجازی نمی توان از زبان بدن استفاده کرد. نمی توان در زمان خستگی مخاطب از ترفندهای مختلف استفاده کرد و امکان قطع شدن و نداشتن تصویر وجود دارد، پس باید به گونه ای مدیریت نشست را داشت تا بتوان به بهترین شکل مطالب را ارائه کرد.

کارشناس رسانه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: پایگاه پویش محلی است برای دیده شدن. قصد بر این است که پویش اولین پنجره حضور طلبه برای مراجعه به سایر سایت های پژوهشی باشد، پایگاه پویش اجزاء مختلفی از قسمت ارتقاء توان پژوهشی در نگارش تحقیق مانند دوره ی هنر پژوهشی، قسمت پایان نامه ها، کانون ها و انجمن ها پژوهشی و... دارد که هر کدام به مقتضای نیاز طلاب طراحی شده است.

نصاری گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در استفاده از فضای مجازی برای انجام پژوهش نوین خوب عمل کرده و راه اندازی سامانه سیما و سایر سامانه های پژوهشی مانند سامانه پایان نامه ها، سامانه فراخوان ها، پایگاه پویش، و.... که حاصل دستاورد چندین ساله مرکز فناوری اطلاعات مدیریت حوزه های علمیه خواهران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha