پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آمریکا

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: اتفاقات چهارشنبه گذشته در تصرف کنگره آمریکا توسّط مردم که نماد تفکّر لیبرال دموکراسی غرب است و یکباره به میدان جنگ و درگیری تبدیل می‌شود، حکایت بی‌سابقه از آمریکای بدون نقاب است که نشان می‌دهد افول آمریکا قابل کتمان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و ایام فاطمیه، گفت: آیت‌الله مصباح برای ملت و نظام و کشور، مصباح انقلاب و برای حوزه و دانشگاه متفکّری برجسته و مدیری شایسته و برای رهبری، عمار زمان بود.

وی با اشاره به طرح مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، ادامه داد: در هفته گذشته طرح مصوب مجلس به‌عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها توسط سازمان انرژی هسته‌ای در تأسیسات فردو برای تولید اورانیوم ۲۰ درصد پس از اطلاع رسانی به آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، اجرایی شد.

حسینی اضافه کرد: قطعاً پیام مصوبه مجلس و اجرائی شدن آن و از سرگیری غنی سازی اورانیوم، پیامی روشن به اروپا و آمریکا دارد و آن اینکه بدانند صبر راهبردی ایران حدّی دارد و نتیجه بدعهدی طرف‌های برجام جز این نمی‌تواند باشد و طرح انقلابی مجلس ریل گذاری درست برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و همپیمانان غربیش می‌باشد گرچه واکنش اروپائی‌های بدعهد در برابر این اقدام انقلابی ایران کماکان طلبکارانه و گستاخانه است.

امام جمعه شهرستان ابرکوه افزود: آمریکایی‌ها بدعهدی خود را نمی‌بینند که در طول ۴ سال گذشته در قبال انجام کامل تعهدات توسط ایران، کوچک‌ترین قدمی برای جبران کوتاهی‌های خود برنداشتند. استکبار جهانی باید بداند که تهدید و زیاده‌خواهی و زبان زور، نه‌فقط ملت صبور و مقاوم ایران را تسلیم آنان نمی‌کند بلکه علیه خودشان هزینه خواهد داشت.

وی به اوضاع آشفته آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: اتفاقات چهارشنبه گذشته در تصرف کنگره آمریکا توسّط مردم که نماد تفکّر لیبرال دموکراسی غرب است و یکباره به میدان جنگ و درگیری تبدیل می‌شود، حکایت بی‌سابقه از آمریکای بدون نقاب است که نشان می‌دهد افول آمریکا قابل کتمان نیست و این ببر کاغذی دیگر قدرت جمع‌کردن مسائل را در داخل خود و جهان ندارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha