جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ اتفاقات چهارشنبه ۶ژانویه حکایت بی‌سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب را به نمایش گذاشت و افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام فاطمیه، اظهار داشت: ایام فاطمیه یادآور رشادت های فاطمه زهرا (س) است و اگر تاریخ ولایتمداری و ولایت پذیری و دفاع از ولایت را مرور کنیم، نخستین نامی که به چشم می‌خورد متعلق به بانویی است که با روشنگری‌های خویش اجازه نداد حق امامت پایمال شود و با وصیت به اختفای مزار مطهرش، سؤالی بزرگ در ذهن تاریخ برجا گذاشت تا برای دستیابی به پاسخ آن، دریابند چه حقی از خاندان رسالت نادیده گرفته شد.

وی به اتفاقات اخیر در مجلس سنا آمریکا اشاره کرد و افزود: اتفاقات چهارشنبه ۶ژانویه حکایت بی‌سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب را به نمایش گذاشت و افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد. آمریکا مهمترین مولفه ابرقدرتی را از دست داده است و گسل های اجتماعی و سیاسی به تحرک درآمده  و پیش ‌لرزه‌ها شروع شده و جهان درحال چشیدن تجربه جدید زیستِ بدون آمریکا است.

امام جمعه پلدشت  تصریح کرد: مقایسه رفتار ترامپ با رفتار شکست‌خوردگان انتخابات ۸۸ و فتنه‌گران آن‌روزها و حامیان آنها قابل تامل است و سران فتنه ۸۸ پس از یازده سال هنوز طلبکارانه برخورد می‌کنند و ادعای قانون ‌مداری و مردم‌گرایی دارند!!.

وی با اشاره به به FATF اظهار کرد: پیوستن به این گروه در واقع گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سیاسی ایران است و با پذیرش FATF، ما رسماً تروریست بودن نیروهای نظامی کشور را خواهیم پذیرفت و دشمنان ایران به‌ راحتی و بدون ‌واسطه و با سرعت، به تراکنش‌های مالی ایران و رصد لحظه‌ای رویدادهای‌ پولی و بانکی دسترسی پیدا می‌کنند که زمینه تحریم های بیشتر افراد و تررو فیزیکی شخصیت های ایرانی را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به بزرگترین رزمایش پهپادی در غرب آسیا، گفت: ایران اسلامی پس از تثبیت جایگاه در فناوری و صنعت موشکی، اکنون توانمندی کم‌ نظیر خود را در حوزه پهپادی(پرنده هدایت‌پذیر از دور) نشان داده است و در رزمایش اخیر ارتش سرافراز ایران اسلامی، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها را، با قابلیت‌ های خیره‌ کننده به رخ دشمن کشید و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

وی اضافه کرد: امروز یکی از کارهای مهم دستگاه‌های جاسوسی این است که حوادث دنیا را رصد می‌کنند و بعد از قلم دیگران با مقاله و تحلیل اشخاص معتبر و معروف با پول و تهدید و تطمیع آنچه را که مورد نظرشان هست در تفسیر یک حادثه به زبان این گویندگان منعکس می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha