چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب و دانشجویان از امروز در مخالفت با FATF تحصن می‌کنند

حوزه/ پذیرش FATF این ارتباط ایران با عمق راهبردی خودش را قطع و مقدمات نابودی گروه های مقاومت را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویر احمد، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق با گرامیداشت سالروز قیام مردم قم اظهار داشت: ۱۹ دی یک نقطه درخشنده در تاریخ کشور و تاریخ انقلاب است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: در این روز مردم انقلابی یک پاسخ مومنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند مهم این است که هر ملتی و هر شخصی و هر مجموعه‌ای بتواند به نیازهای زمانه پاسخ بدهد.

وی با بیان اینکه با پذیرش FATF ما می‌پذیریم که سپاه پاسداران و نیروهای انقلابی تروریست هستند، اضافه کرد: پذیرش این قرارداد راه‌های دور زدن تحریم‌ها را شناسایی کرده و بر سر راه آن موانع زیادی ایجاد خواهد کرد.

کیانی‌اصل ادامه داد: پذیرش FATF این ارتباط ایران با عمق راهبردی خودش را قطع و مقدمات نابودی گروه های مقاومت را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پیوستن به FATF مثل پیوستن به برجام خسارت محض خواهد بود.

امام جمعه سوق تصریح کرد: تصمیم مجلس  و دولت درباره کاهش تعهدات هسته‌ای تصمیم درستی بود و اگر آنها برگردند ما هم برمی‌گردیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای ایران، گفت: ویژگی های برجسته این شهید بزرگوار پشتکار، سخت کوشی، استمرار، انگیزه و اراده در کنار سلامت نفس و ساده زیستی و خوش اخلاقی بود.

کیانی‌اصل ادامه داد: تقارن چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به ما یادآوری می‌کند که دشمن بیدار است و در اجرای طرح‌های خبیثانه خود مصمم و هوشیار است، لذا ما باید هوشیاری و اراده خود را برای مبارزه با شکست طاغوت به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha