پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مهدی حسینی نژاد- مسئول نظارت و ارزیابی معاونت تهذیب حوزه

حوزه/ مسئول نظارت و ارزیابی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور از برگزاری اولین نشست طرح جهاد تربیتی رزمایش «تهذیب و تربیت» در حوزه علمیه منطقه کاشان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ سید مهدی حسینی نژاد، مسئول نظارت و ارزیابی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع رزمایش «تهذیب و تربیت» توسط معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، اولین نشست جهاد تربیتی مدیران و معاونان تهذیب حوزه علمیه منطقه کاشان از امروز ۲۰ دی ماه آغاز شد.

مسئول نظارت و ارزیابی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور افزود: هدف از این نشست، دانش افزایی، کسب مهارت و انتقال تجربیات در راستای تعلیم، تربیت و تهذیب طلاب مدارس علمیه است.

وی اظهار کرد: بدون تردید تنها ایمان، تقوا و وارستگی یک فرد برای تصدی‌ امر تربیت خصوصا تربیت جامع اخلاقی معنوی طلاب کافی نیست، لذا مدیر، معاون تهذیب و اساتید مدارس می بایست مهارت هایی را نیز بیاموزند و در راستای تعلیم و تربیت طلاب بکار گیرند.

حسینی نژاد اضافه کرد: طرح جهاد تربیتی متکفل تأمین این نیاز و ناظر به جبران این خلأ است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم تا قبل از پایان سال بتوانیم این نشست ها را در همه استانها به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و یا غیر حضوری برگزار  کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    چه عناوین دهن پرکنی اصلا بگید رزمایش یعنی چه؟؟