شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رزمایش

حوزه / مدیر مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور از برگزاری رشته های معارف قرآنی به صورت کتبی و شفاهی در اسفندماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سید محمد حسینی مدیر مرکز قرآن و عترت حوزه های  علمیه کشور روز گذشته در اولین نشست رزمایش «تهذیب و تربیت» مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، در مدرسه علمیه آیت الله یثربی(ره) کاشان، با بررسی مباحث قرآنی در زمینه تجوید، زیبا خوانی و ترجمه مفاهیم، گفت: مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور همه ساله  ۱۴ رشته قرآنی در زمینه ترتیل، حفظ، تحقیق، حفظ یک تا سی جزء، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه را در دستور کار دارد.

وی از برگزاری رشته های معارف قرآنی به صورت کتبی و شفاهی در اسفندماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی خبرداد و افزود: امیدواریم با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا درسال آینده بتوانیم مسابقات کل ۱۴ رشته  قرآنی را برگزار کنیم.

مدیر مرکز قرآن و عترت حوزه علمیه های کشور با ابراز خرسندی از انتخاب پایتختی نهج البلاغه کاشان  ، ادامه داد: نهج البلاغه بهترین کتاب برای فهم معارف و کلمات امیرالمومنین(ع) است، لذا سیره و سبک زندگی امیرالمومنین (ع) بیش از پیش برای مردم خصوصا نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان عمل به معارف نهج البلاغه را در رفع مشکلات جامعه بسیار  موثر دانست و افزود: هیچ کس در دنیا در بحث فن خطابه به حضرت علی (ع) نمی رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha