شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم ارتحال علامه مصباح یزدی در شهرستان دزفول

حوزه/ مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، از سوی جامعه روحانیت شهرستان دزفول در محل حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، به همت جامعه روحانیت شهرستان دزفول، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه شهرستان، مسئولین ادارات مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بوده که وی به بیان ابعاد مختلف شخصیت مرحوم علامه مصباح پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت این عالم فرزانه به بیان خصوصیات علمی و اخلاقی و شاگرد پروری آیت‌الله مصباح یزدی پرداخت و اظهار داشت: آیت الله مصباح عمار با بصیرت و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی بوده و یک عالم دانای در میدان بود و همین امر موجب هجمه معاندان به وی گردید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در غیاب علامه طباطبایی و شهید مطهری خلأ موجود را پر کرد و مقام معظم رهبری در وصف ایشان می‌فرمایند«آیت الله مصباح دارای اخلاص و صفا و علم و بصیرت بودند و من به‌قدر خود، قدر ایشان را می‌دانم.»

در پایان این مراسم حضار با قرائت قرآن و فاتحه یاد آن عالم ربانی و عمار با بصیرت انقلاب را گرامی داشتند.
 


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha