چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / در حوزه‌های علمیه خواهران به آموزش پژوهش توجه ویژه‌ای شده است و مهارت‌های پژوهشی به صورت گام‌به‌گام به طلاب آموزش داده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در جلسه معاونان پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان قزوین، گفت:  در حوزه‌های علمیه خواهران به آموزش پژوهش توجه ویژه‌ای شده است و مهارت‌های پژوهشی به صورت گام‌به‌گام به طلاب آموزش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل توجه به امر پژوهش، حجم زیادی از تحقیقات توسط طلاب خواهر به نگارش درآمده که این از برکات حوزه‌های علمیه خواهران است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: در مدارس علمیه خواهران، اساتید راهنما در عرصه پژوهش به طلاب  خواهر کمک کنند تا آثار علمی بهتری از سوی آنان تولید شود.

وی ادامه داد: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر بوده که آن را می توان بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.

کاظم لو اظهار کرد: پژوهش و پژوهشگر در جامعه ای صاحب ارزش و جایگاه  است که احساس نیاز شود و فرهنگ مطالبه گری و پرسشگری در آن جامعه وجود داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد:  یکی از مهم ترین وظایف اساتید حوزه های علمیه کمک به دانش پژوهان برای رسیدن به ایده های جدید است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha