جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج گفت: طرح معراج با هدف ترویج اقامه نماز جماعت در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم بهشت در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در کهگیلویه اظهار داشت: در راستای توسعه اقامه نماز و اهتمام به برپایی نماز جماعت در مدارس، طرح معراج در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج اظهار کرد: این طرح به صورت مجازی از طریق شرکت در کلاسهای آموزشی آفلاین، در بستر سایت مرکز تخصصی نماز به آدرس qunoot.net به مدت ۶۰ ساعت برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مزایای اجرای طرح گفت: از سال آینده فقط کسانی که گواهی این دوره را داشته باشند به عنوان امام جماعت مدارس معرفی می شوند.

بهشت، زمان نامنویسی طرح را تا پایان دی ماه و ویژه طلاب پایه ۴ به بعد خواند و افزود: متقاضیان جهت نامنویسی به سایت مرکز تخصصی نماز(سایت قنوت) به آدرس
www.qunoot.netمراجعه کنند.

وی، سرفصل‌ها را شامل شیوه های جذب دانش آموزان به نماز، مهارت کلاسداری جذاب و سخنرانی کوتاه، آشنایی با قالب ها و شیوه های بیان احکام، اصول و قواعد مشاوره دینی در مدرسه، آشنایی با روش های تبلیغ چهره به چهره، آشنایی با سئوالات و شبهات روز دانش آموزان و روش های پاسخگویی و آشنایی طلاب با قوانین و اصول کار در مدرسه اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha