جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استودیو معارف

حوزه/ در آیینی با حضور مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، آیین افتتاح «استودیو معارف» تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین افتتاح استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام باباخانی در این مراسم در سخنان اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که این امکان در استان بوشهر به وجود آمده و امیدواریم با تولید برنامه‌هایی فاخر محتوایی ارزشمند در اختیار رسانه‌ها قرار بدهیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام طاهری، تصریح کرد: بهره‌برداری از این استودیو، فرصت جدیدی با استفاده از امکانات بسیار کم، اما در حد محصول پرتوان و برنامه‌های حرفه‌ای در فضای رسانه‌ای استان بوشهر به وجود آورده و زمینه تولید محتواهای قوی معارفی را فراهم خواهد کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ابراز داشت: به منظور تهیه برنامه‌های فرهنگی کیفی و مطلوب در حوزه دین، جهت ارائه و پخش از صدا و سیما و همچنین انتشار در فضای مجازی این استودیو با حداقل امکانات و به صورت جهادی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امیدواریم با فعالیت این استودیو محتوای مناسب فرهنگی و مذهبی جهت ارائه در صدا و سیما و همچنین فضای مجازی جهت ارائه به مخاطبین استانی و فراتر از استان فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha