شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایثار

حوزه / فرماندار ویژه کاشان گفت: ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران باید به صورت مستمر در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی، در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار شهادت شهرستان کاشان اظهار داشت: خانواده شهدا از سرمایه های نظام هستند و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها جزو وظایف مسئولان است.

وی افزود: خانواده شهدا عزیزترین فرد خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم انقلاب نموده اند که با فروتنی و بزرگ منشی هیچگاه از اعتقادات و عقاید قلبی خود کوتاه نیامدند و همیشه با وجود مشکلات فراوان پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

فرماندار کاشان اظهار کرد: برقراری ارتباط دو سویه مسئولان و خانواده شهدا به صورت حضوری و تلفنی باید به صورت مستمر برقرار باشد و به مشکلات و نیازهای خانواده شهدا رسیدگی شود.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان در خصوص مباحث اشتغال و تحصیلات جوانان، بیان داشت: دانشگاه ها رشته های خود را بر اساس نیازهای بومی هر منطقه عملیاتی کنند؛ یکی از دلایل بیکاری برخی از فارغ التحصیلان رشته ها عدم نیاز بازار کار و عدم تطابق رشته های دانشگاهی با نیازهای محلی است.

مرتضایی، رسیدگی به اشتغال فرزندان شهدا در شهرستان را از برنامه های کاری خود عنوان کرد و افزود: رفع دغدغه خانواده شهدا در خصوص اشتغال بکار فرزندان ایثارگران در اولویت های آزمون استخدامی کشور لحاظ شده و برخی دیگر به دلیل عدم تطابق رشته های تحصیلی دچار مشکل هستند که امیدواریم مشکل آنها نیز در بحث اشتغال حل

در پایان این نشست، حکم انتصاب علی اکبر مرتضایی به عنوان رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان که از سوی  دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان صادر شده بود، به فرماندار کاشان تقدیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha