دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  از کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی غرب یاد کرد و گفت:  کنگره آمریکا در حالی که با حضور نمایندگان مجلس و سناتورهای سنا سرگرم انجام یکی از مهمترین وظایف خود یعنی بررسی الکترالهای رییس جمهور منتخب بوده است به یکباره و در مقابل دیدگان میلیونها نفر از مردم جهان به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی مبدل می شود. 

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم، امروز در هشتاد و پنجمین شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به انتخابات سوم دسامبر سال۲۰۲۰ در آمریکا و رخدادهای قبل و پس از آن گفت: رسانه‌های غربی در تلاشند که وقایع پیش آمده در طول چند ماه گذشته آمریکا را در چارچوب رقابتهای رایج میان احزاب سیاسی و طرفداران آنها جلوه دهند اما عمق و گستره این رخدادها به‌روشنی از ماهیت پیچیده وسراسر تضاد و تناقض آن حکایت دارد. 

امام‌جمعه تبریز افزود : برای کشوری که مدعی رهبری تفکر لیبرال دموکراسی در جهان است و طی سالها با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای خود در تلاش برای تبدیل کردن لیبرال دموکراسی به یک فرهنگ و رویه غالب در جهان است ایجاد این شرایط به‌هیچ وجه در چارچوب یک رخداد انتخاباتی قابل تفسیر و پذیرش نیست. 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  از کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی غرب یاد کرد و گفت :  کنگره آمریکا در حالی که با حضور نمایندگان مجلس و سناتورهای سنا سرگرم انجام یکی از مهمترین وظایف خود یعنی بررسی الکترالهای رییس جمهور منتخب بوده است به یکباره و در مقابل دیدگان میلیونها نفر از مردم جهان به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی مبدل می شود. 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با گرامیداشت یادو خاطره سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت :دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست وی را از بین ببرد بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر ایشان بیش از گذشته در جهان مطرح شد. 

امام‌جمعه تبریز از سردار سلیمانی بعنوان یک چهره بین المللی مقاومت و یک انقلابی تمام عیار یاد کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت : ایشان  متفکری برجسته و دارای سطوح بالای علمی؛ معنوی و اخلاص و تقوا  کم نظیری بوده اند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مناسبت های تقویمی،  قیام ۱۹ دی مردم قم را  یکی از مقاطع مهم تاریخی ملت ایران دانست و گفت : ۱۹ دی ماه یک نقطه درخشنده در تاریخ انقلاب ما بوده و زمینه ساز قیام های مردمی خصوصا قیام ۲۹ بهمن تبریز بوده است که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. 

وی در ادامه با اشاره به رزمایش پهبادی نیروهای  ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : این رزمایش یکی از بزرگترین رزمایش های پهبادی در غرب آسیا بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha