جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / امام جمعه تبریز گفت: دشمن تلاش دارد با فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی مقاصد شوم خود را پیش ببرد و ساخت فیلم سینمایی بانوی بهشت(بانوی جنت) در ادامه این مقاصد شوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در همایش توان افزاری علمی و مهارتی مربیان صادقین سپاه عاشورا، در جمع روحانیون و اساتید و مربیان سپاه عاشورا، اظهارداشت: روحانیت در دوران دفاع مقدس درخشید.  

وی اضافه کرد: شهدای روحانی نمونه ایثار و فداکاری بودند و بر همین اساس روحانیون شهید با توجه به آمار موجود، بالاترین آمار را در بین سایر اقشار به تناسب جمعیت دارند.  

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه افزود: دشمنان با این تصور که با شهادت رساندن سردار سلیمانی نور او را خاموش می کنند، ایشان را به شهادت رساندند، ولی دیدیم که پس شهادت بیشتر مطرح و در دنیا سرآمد شد.  

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر آمریکا، گفت: مهمترین مولفه ابرقدرتی یک کشور انسجام در داخل است، لذا وقایع به وجود آمده در آمریکا نشانه افول این کشور است و کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی با این اتفاق هیمنه اش فرو ریخت.  

امام جمعه تبریز یادآور شد: نکته ای که در این قضیه قابل تامل بود بعد از اقدامات ترامپ و طرفداران وی در جریان کنگره دیدیم حتی طرفداران و حامیان او نیز از او برائت جستند، ولی در فتنه ۸۸ دیدیم این اتفاق متاسفانه نیفتاد و تا به امروز نیز عده ای در داخل به عناد خود ادامه می دهند.  

وی در پایان با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان علیه مسلمانان، بیان کرد: دشمن تلاش دارد با فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی مقاصد شوم خود را پیش ببرد و ساخت فیلم سینمایی بانوی بهشت(بانوی جنت) در ادامه این مقاصد شوم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha