شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر حل مشکلات بازار تبریز از جمله تامین نفت، حمل و نقل بار و ترافیک تاکید کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

به گزارش خبرگزاری از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در نشستی با استاندار آذربایجان شرقی ، فرماندار و شهردار تبریز بر حل مشکلات بازار تبریز از جمله تامین نفت، حمل و نقل بار و ترافیک تاکید کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

وی افزود: بازاریان ولایت مدار مومن و متعهد تبریز از دوران مبارزات انقلابی تا دفاع مقدس، پشتیبانی جبهه مقاومت، مقابله با فتنه ها، رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همواره نقش برجسته و تعیین کننده داشته اند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نقش انجمن اسلامی بازار تبریز در سازماندهی و ایجاد انسجام، اتحاد و  همدلی در تمام ایام حساس و تعیین کننده ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: بازار تبریز در عین تجاری بودن دارای ویژگی های ممتاز مذهبی و فرهنگی است که در ایام عزاداری و جشن های ملی و مذهبی خود را نشان میدهد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: مسئولین ادارات و نهادهای دولتی باید نهایت تلاش و همکاری، برای رفع مشکلات بازار و ایجاد فضای مناسب کسب و کار را برای اهالی بازار فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha