پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: دستاورد بزرگ زندگی شهید سلیمانی، خنثی کردن نقشه‌های آمریکا در غرب آسیا به ویژه در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه گفت: غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه بخشی از سیلی سخت ملت های منطقه و سیاست‌های مقاومت بر چهره استکبار است.  

وی افزود: دستاورد بزرگ زندگی شهید سلیمانی، خنثی کردن نقشه‌های آمریکا در غرب آسیا به ویژه در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان است.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: تقویت و حفظ حزب الله و تبدیل شدن آن به دست و چشم لبنان، پرکردن دست فلسطینی‌ها برای مقاومت، حمایت، پیشتیبانی و مشورت دلسوزانه به عناصر مومن و مرجعیت عراق از برکات حماسه حاج قاسم در غرب آسیا بود.  

وی اظهار کرد: اقدامات و برنامه های حاج قاسم سلیمانی غرب آسیا را به نمایشگاه شکست آمریکا تبدیل کرد.  

امام جمعه تبریز ادامه داد: معماری ارتش بین‌المللی اسلامی، پایان دولت آمریکاساخته‌ی داعش و دفع شر آن از مرزهای ایران، سرعت‌بخشی به تکامل محور مقاومت، تعمیق اخوت بین ملت‌های منطقه و احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها یادگار فداکاری های حاج قاسم هستند.  

وی خاطرنشان کرد: مدیریت خوب و آگاهانه، داشتن آرامش و سکینه، احترام متقابل اعضای خانواده نسبت به همدیگر، احسان به یکدیگر و قناعت از جمله ویژگیهای خانواده ی نمونه از نظر اسلام هستند.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان گفت: چادر و حجاب اگرچه محافظ جنسیت بانوان است. اما مهم تر از آن محافظ اصالت و صیانت بخش هویت انسانی و اسلامی بانوان است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha