جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: سردار مرد عمل و میدان بود که توانست با حضور فعال در میدان نبرد دشمن را در همه جبهه ها ناکام بگذارد و مکتب چنین فردی را که دنبال عافیت طلبی نبود باید سرمشق خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره)، گفت: نقش سردار سلیمانی در منطقه بی بدیل بود چنانکه در خطرات و طول جنگ ۳۳ روزه حضور داشت و طبق گفته های سید حسن نصرالله حاج قاسم بود که با درایت و شجاعت باعث شد بینی استکبار و صهیونیسم به خاک مالیده شود.  

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با اقتدار و درایت خود توانست روسیه را به عنوان یکی از قدرت های جهان   علیه داعش و استکبار به میدان بیاورد.  

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یادآور شد: سردار مرد عمل و میدان بود که توانست با حضور فعال در میدان نبرد دشمن را در همه جبهه ها ناکام بگذارد و مکتب چنین فردی را که دنبال عافیت طلبی نبود باید سرمشق خود قرار دهیم. 

آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی هم اکنون در مصلای امام خمینی(ره) تبریز طبق ضوابط بهداشتی در حال برگزاری است و در آن از نرم افزار سردار سلیمانی که توسط فضای مجازی سپاه امامت تبریز تهیه شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha