جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقتدار پهپادی ارتش

حوزه/ در رزمایش پهپادی ارتش سرافراز ایران اسلامی، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها باقابلیت‌های خیره‌کننده به رخ دشمن کشیده شد و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در برنامه پیام جمعه با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح، گفت: مبارزه‌ی کمتر شخصیتی همچون آیت الله مصباح با «اسلحه علم و استدلال» در مقابل جبهه کفر، در طول مدت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مورد تمجید و تأیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: نوزدهم دی، یک نقطه درخشنده است نه فقط در تاریخ قم، بلکه در تاریخ کشور ما و تاریخ انقلاب. جوانان قم، مرد و زن، طلبه و غیر طلبه، در این روز یک پاسخ مؤمنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند. 

نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی افزود: افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد. تفکر ترامپ و رفتار او یک استثناء نیست بلکه چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است که آثار سیاسی و اجتماعی آن به صورت کم‌سابقه‌ای با تبدیل شدن کنگره آمریکا به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی بروز و ظهور یافت.

وی در پایان به رزمایش پهپادی ارتش اشاره کرد و گفت: در رزمایش پهپادی ارتش سرافراز ایران اسلامی، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها را باقابلیت‌های خیره‌کننده به رخ دشمن کشیده شد و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha