جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار اسماعیل کوثری

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر کوچک‌ترین تعرضی در هر مقطعی از زمان صورت گیرد، نیروها آماده بهره‌برداری تسلیحاتی در نزدیک‌ترین نقطه به دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار اسماعیل کوثری، در برنامه "رویداد" در رابطه با رونمایی از پایگاه جدید موشکی نیروی هوایی سپاه، اظهار کرد: این توانمندی است که هر کشوری باید داشته باشد تا از سرزمین و ملت و داشته‌های خود بخوبی دفاع کند.

وی این تسلیحات را در راستای امنیت توصیف کرد و افزود: ما قصد بر قراری امنیت در کشور و منطقه را داریم و لذا کشورهای اطراف باید مطمئن باشند که ما این پایگاه را برای ایجاد صلح و امنیت در غرب آسیا می‌خواهیم و جز این چیزی در ذهن نظام نیست.

سردار کوثری خطاب به دشمنان نیز یادآور شد: دشمن باید بدانند این کار حق طبیعی یک ملت و خاصه جمهوری اسلامی است و از طرفی چنین توانمندی فقط در اختیار آن‌ها نیست.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنین رویکردی را رسیدن به استقلال برای ملت ایران دانست و افزود: دشمن باید بداند تهیه این امکانات حق ملت و نظام است و به منظور بازدارندگی ایجاد شده است.

سردار کوثری اضافه کرد: سردار سلامی نیز بارها تاکید کردند که دشمنان ما باید بدانند ما فقط شعار نمی‌دهیم و دست‌مان پر است و به لطف خدا چنان هستیم که اگر کوچک‌ترین تعرضی در هر مقطعی از زمان صورت گیرد، نیروها آماده بهره‌برداری در نزدیک‌ترین نقطه به دشمن هستند.

وی همچنین بسیج را از تدابیر امام راحل برای بیمه شدن کشور برای همیشه خواند و افزود: بسیجیان عزیز همواره به همراه پاسداران و ارتشیان پای کار هستند و کار را به لطف خدا در کوتاه‌ترین زمان به پایان رسانده و ان شاالله دشمن را سرکوب می‌کنند.

سردار کوثری یادآور شد: اگر دشمن در روزهای جنگ تحمیلی حتی تا تهران می‌آمد و ما امکانات زیادی در دست نداشتیم، دشمن امروز بداند که این امکانات و تجهیزات را در اختیار داریم و از کسی اجازه نمی‌گیریم تا زمان را از دست بدهیم.

وی گفت: این‌ها باعث غرور ملت ایران است چراکه باید در امنیت کامل به زندگی خود برسند و پیشرفت نمایند.

سردار کوثری اظهار کرد: رهبری همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و اگر همگان و خاصه دولت به معنای واقعی این مسئله را هم دنبال کنند، در حوزه اقتصاد نیز شاهد چنین پیشرفت‌هایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha