شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طرح نافع

حوزه/ مدیریت اساتید با همکاری مرکز آموزش مجازی و مرکز آموزش مهارتهای علمی وکاربردی معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان، طرح آموزشی- مهارتی «نافع» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، نظر به لزوم ارتقای سطح آموزش مجازی، تولید محصولات آموزشی و درخواست های کادر علمی و اجرایی مدارس حوزه علمیه خراسان مبنی بر برگزاری دوره های دانش افزایی و مهارت افزایی مجازی، مدیریت اساتید با همکاری مرکز آموزش مجازی و مرکز آموزش مهارتهای علمی وکاربردی معاونت فرهنگی اجتماعی این حوزه، طرح آموزشی- مهارتی «نافع» را برگزار می کند.

سرفصل های آموزشی این طرح شامل: آموزش های رایانه واینترنت، استفاده از نرم افزار نور، معرفی کتابخانه های رایانه ای، پاور پوینت و پاور دایرکتور، پادکست و فتوشاپ و نقشه مفهومی ( مایند مپر. ایکس مایند و...) می باشد.

این دوره به عنوان آموزش ضمن خدمت در صورت قبولی در آزمون های پایان دوره ثبت و گواهینامه بعد از برگزاری آزمون و کسب حداقل نمره قبولی ۷۵ درصد اعطا خواهد شد.

برگزاری دوره ها در قالب آموزش (آنلاین - آفلاین)، حضور مربی به عنوان پشتیبان جهت پاسخگویی به سئوالات و برگزاری دوره به صورت کاملا رایگان از دیگر مزایای این برنامه است.

فایل اطلاعات دوره، جهت ثبت نام دقیق تر و تعهد شرکت کنندگان اعم از اساتید و کادر اجرایی مدارس برای شرکت در دوره ها -در صورت ثبت نام - ارائه شده که اساتید می توانند آن را از طریق مدارس، دریافت کنند تا مسئولان مروبطه تا ۲۵ دی ۹۹، فرم را پس از تکمیل، به پیوست نامه در ارسال شده، ارائه دهند.

ضمناً اطلاعات تکمیلی درخصوص زمان آغاز دوره، لینک کلاس ها و ..... متعاقباً اعلام خواهدشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha