یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام احمد ذاکری

حوزه / حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه ثبت نام تکمیل ظرفیت مرکز تخصصی علامه امینی(ره) از ۲۰ دی آغاز شده است، گفت: طلاب می توانند با مراجعه به سایت https://paziresh.ismc.ir ثبت نام کنند.

حجت الاسلام احمد ذاکری، معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز با اشاره به ثبت نام تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از میان فارغ التحصیلان سطح یک و دو حوزه های علمیه جهت تحصیل در این مرکز تخصصی، اظهار داشت: مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز از طریق پذیرش متمرکز رشته‌های تخصصی سطح ۲ و سطح ۳ برادران از بین طلاب علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تخصصی کلام اسلامی، کلام تطبیقی بین المذاهب و شیعه شناسی بعد از شرکت و موفقیت در آزمون مصاحبه، پذیرش خواهد کرد. 

وی با بیان این که پذیرش در سه رشته کلام اسلامی در سطح دو و کلام مقارن و شیعه شناسی در سطح سه خواهد بود، ابراز داشت: ثبت نام اینترنتی از ۲۰ دی آغاز شده است و طلاب می توانند با مراجعه به https://paziresh.ismc.ir  ثبت نام کنند. 

حجت الاسلام ذاکری با اشاره به شرایط پذیرش در سطح ۲ مرکز تخصصی، ادامه داد: ارائه گواهی اتمام کتبی و شفاهی پایه ۶، کسب شرایط لازم در آزمون مصاحبه و تحقیق از جمله شرایط پذیرش در سطح ۲ است، همچنین طلاب با ارائه گواهی اتمام کتبی و شفاهی پایه ۸ و با کسب شرایط لازم در آزمون مصاحبه در سطح ۳ پذیرش خواهند شد. 

وی گفت: پذیرفته شدگان مشغول به تحصیل در یک استان در صورتی می توانند در واحد آموزشی تخصصی استان دیگر شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند که قبل از نام نویسی در واحد آموزشی، نسبت به انتقال پرونده تحصیلی خود به استان مقصد و ارائه گواهی تأیید انتقال به مرکز مدیریت استان مقصد اقدام کرده باشند. 

معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز با اشاره به مزایای تحصیل در این مرکز تخصصی برای طلاب محترم، تصریح کرد: اعطای دانشنامه رسمی سطح ۲ و ۳ حوزه علمیه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و بهره گیری از امکانات پژوهشی و تخصصی مرکز از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha