دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عالم زاده نوری

حوزه / وبینار معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه با مدیران، معاونان و اعضای شورای تهذیب مدارس علمیه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عالم‌زاده معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه در وبینار مدیران، معاونان و اعضای شورای تهذیب مدارس علمیه آذربایجان شرقی با تبیین جایگاه و شرح وظایف شورای تهذیب مدارس، به اهمیت راهبردی آن اشاره کرد و گفت: همه مدارس باید شورای تهذیب داشته باشند و این شورا بستری برای فعالیت‌های تربیتی در مدرسه علمیه است؛ بستری که در آن، همه اعضا، بلکه کادر و تمام طلاب نقش دارند و باید در کار تهذیبی و تربیتی مدرسه فعال باشند. 

وی  همچنین به رزمایش تهذیب و تربیت و آغاز فعالیت‌های برنامه‌ای در مدارس علمیه اشاره کرد و ادامه داد: در مرحله اول، همه مدارس باید طلاب را پایش تصحیح قرائت نماز کنند؛ به طوری که طلبه‌ای نباشد که در قرائت نماز اشکال داشته باشد. 

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور ادامه داد: برای اجرای یک برنامه از روش‌های و راهکارهای گوناگون استفاده شود.

در ابتدای وبینار، حجت الاسلام مهدی محمدی، معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه آذربایجان شرقی، گزارشی از فعالیت های مدارس علمیه استان ارائه داد. 

در ادامه این وبینار، مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه استان ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های تهذیبی، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha