پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فاضلیان

حوزه / به کوری چشم تمام دشمنان و بدخواهان نظام، امسال چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را ملت ایران جشن خواهند گرفت، اما خود ترامپ و اطرافیان او حتی دوره دوم خود را هم ندید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، بعد از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و آیت الله مصباح، اظهار داشت: امسال در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با رعایت تمامی مسائل بهداشتی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم که دو ساله قبل دشمنان این مرز و بوم می‌گفتند ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را نخواهد دید.

وی افزود: به کوری چشم تمام دشمنان و بدخواهان نظام، امسال چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را ملت ایران جشن خواهند گرفت، اما خود ترامپ و اطرافیان او حتی دوره دوم خود را هم ندید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مدت زمان اندکی تا شروع جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باقی مانده است، مطرح کرد: اینکه حاج قاسم با ۶۳ سال سن در نوارهای خط مقدم همانند یک شیر جلوتر از همه رزمندگان حضور داشت، الگویی برای همه ما است تا در مسیر انقلاب اینگونه حرکت کنیم و خستگی و ترس را واژه‌ای بی مفهوم بدانیم.

وی در پایان با اشاره به حضور و فعالیت ۲۲ کارگروه در موضوعات مختلف برای برگزاری مراسم امسال، به تشریح وظایف محوله به هر یک از این کارگروه‌ها پرداخت.

تبلیغ انقلاب مهم ترین وظیفه مسئولان

مصطفی آزاد بخت، معاون استاندار همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مسیر برای رشد در انقلاب مهیا است، اظهار داشت: بحمدالله دارای رهبری هستیم که با یکبار سخنرانی تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و لذا باید شکرگزار این نعمت باشیم که حضورشان مسیر را برای رشد انقلاب مهیا می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان نقش ویژه و برجسته‌ای در این ایام بر عهده دارند، مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های مسئولان در این روزها و ایام الله تبلیغ و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جامعه است.

آزادبخت با اشاره به اینکه همه کارگروه‌ها باید پای کار باشند و با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی، به ارائه برنامه بپردازند، گفت: با وجود آنکه امسال با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم، اما دستاوردهای خوبی را توانستیم در مقابله با این ویروس کسب کنیم و به همین دلیل از ایران به عنوان یکی از کشورهای موفق در کنترل ویروس یاد می‌شود.

انجام گفتمان تبلیغی در تمام روستاهای استان در ایام الله دهه فجر

حجت الاسلام باقر اجاقی که به عنوان نماینده کارگروه حوزه و روحانیت در این جلسه حضور داشت هم با اشاره به برنامه‌های هر ساله حوزه در ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته این آمادگی در حوزه علمیه استان وجود دارد تا از روز ۱۲ بهمن برنامه‌های مختلفی در راستای تبیین و بصیرت افزایی در سطح جامعه برگزار شود.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای داوطلب و جهادی در کنار کادر درمان یکی از اتفاق خوب ایام گذشته بود، مطرح کرد: در روز ولادت حضرت زهرا(س) مقرر شد تا به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی از نیروها و تفکر جهادی که در هر بحرانی حضوری جدی دارند تقدیر به عمل آورده شود.

برگزاری گفتمان مشترک تبلیغی توسط مبلغان در روستاها و مساجد سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های حوزه علمیه استان بود که توسط حجت الاسلام اجاقی به آن اشاره شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha