جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نقد علی

حوزه/ حجت الاسلام نقد علی گفت: آیت الله مصباح یزدی پیرو راستین سیره و روش اهل بیت (ع)بود؛ عالمی که در طول دوران زندگی مورد تهمت های بسیاری از نا اهلان قرار گرفت و وجاهت و آبروی خود را صرف اسلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، غروب یکشنبه در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با اشاره به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح گفت: خداوند در آیات متعدد مومنان را به جهاد دعوت می کند، جهادی که تمام وجود خود را در میان میدان بگذاری و از هیچ کوششی دریغ نکنی‌.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان این مطلب که اولیای دین و ائمه معصومین( ع) در پایبندی به عهدو وفای خود با پروردگار نمونه های عملی بزرگترین انسانها هستند افزود: در میان انسانهایی که بین ما هستند آیت الله مصباح یزدی پیرو  راستین سیره و روش اهلبیت (ع)بود؛ عالمی که در طول دوران زندگی خود مورد هجمه تیرو ترکشها تهمت های بسیاری از نا اهلان قرار گرفت و وجاهت و آبروی خود را صرف اسلام کرد و در بروزرسانی علوم دینی اهتمام بسیاری ورزید و با هر شخص و گروهی که در صراط مستقیم قرار داشت همراه بود.

حجت الاسلام نقدعلی، نتیجه تقوا را نجات از جهالت و گمراهی خواند و ادامه داد: عده ای از افراد هستند که بر عهد خود با خدا وفادار می مانند و طریق مجاهدت را دنبال می کنند، البته راه های مجاهدت برای افراد متعدد، مختلف است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تشریح مسائل روز کشور توضیح داد: سوء مدیریت از مسائل مهم کشور است که برخی برای سامان بخشی موارد مختلف خواهان تصویب قانون در مجلس هستند در حالی که نیازی به قانون نیست و می توان با مدیریت جهادی بر مشکلات فائق آمد، نمونه آن کنترل فضای مجازی در عرصه های مختلف است، اما برخی اعتقادی به کار جهادی و انقلابی ندارند.

وی با اعلام بودجه عمومی کشور که بالغ بر۸۹۰هزار میلیارد تومان است، تشریح کرد: ۵۴۰ هزار میلیارد تومان آن اوراق قرضه است و بخشی هم پیش بینی نفت است که در صورت فروش نرفتن به اوراق قرضه تبدیل خواهد شد. دولت امروز به یک دلال و بورس باز شبیه تر است تا مدیری که با بستن مالیات بر خانه های لاکچری و خودروهای لوکس، خانه های خالی، گمرک .....بتواند کسب درآمد کند.

حجت الاسلام نقد علی تصریح کرد: امروز باید فرهنگ مجاهدت و خستگی ناپذیری که در مکتب شهید سلیمانی به چشم می خورد در کشور زنده شود، آقایان مسئول ذره ای تدبیر در اقتصاد کشور ندارند لذا با تلاش نمایندگان مجلس دیوان محاسبات کلیات بودجه را برای اولین بار مورد محاسبه قرار داد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر، اعتماد به واکسن داخلی را توصیه و خاطر نشان کرد: دشمنان ملت ایران، همیشه دشمنی خود را با کشور اسلامی ایران نشان داده اند و به تعبیر رهبری نمی توان به واکسنهای خارجی اعتماد داشت، چه بسا به دنبال آن نقشه های شومی جهت عقیم سازی افراد برنامه ریزی شده و این بصیرت و آگاهی دانشگاهیان را در این زمینه می طلبد.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha