جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی/همدان-ملایر

حوزه/مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر گفت: بزرگترین خدمت حاج قاسم به مردم ایران تامین امنیت بود و برکات شهادت او برای اسلام عزیز و خطرش برای دشمنان بیشتر از زمان حیاتش بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام غلامرضا محمودی، در نشست بصیرتی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر، به تبیین مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و خدمات ارزشمند و بی نظیر ایشان را یادآور شد.

وی ادامه داد به اعتراف دوست و دشمن، حاج قاسم ،قهرمان معاصر و فرد پرنفوذ و موثر در غرب آسیا و سیاستمداری بسیار تاثیر گذار با تاکتیک های بسیار کارآمد در صحنه بین المللی بود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: علت تبدیل شخص حاج قاسم به مکتب سلیمانی، ولایتمداری خالصانه و ایمان باوری ایشان همراه با عمل صالح بود که مصداق (إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ) شد، لذا برای تداوم مسیر، ایمان و عمل، هر دو لازم است.

وی با اشاره به برکات وجودی این سردار رشید اسلام گفت: بزرگترین خدمت حاج قاسم به مردم ایران تامین امنیت بود و برکات شهادت او برای اسلام عزیز و خطرش برای دشمنان بیشتر از زمان حیاتش بود و باید بدانیم که حاج قاسم این مرد بزرگ، در سایه عزت و با عمل به دین، به مقام شهادت و سرداری اسلام رسید و بهترین الگو و سرمشق برای طلاب در درس ولایتمداری و مردمداری هستند.

محمودی در ادامه به بیان روایتی از حضرت زهرا (س) پرداخت که هرگاه بنده عبادت خودش را خالص برای خدا بفرستد خداوند بهترین مصلحت ها رابه بنده عطا میکند و سپس معنای عبادت را تشریح کرد که عبادت به معنی همان واجبات ده گانه نیست بلکه هر کاری که خالص برای خدا باشد نامش عبادت است.

وی تاکید کرد: سعی کنیم از خداوند بهترین مصلحت ها را بخواهیم و بهترین مصلحت از طرف خداوند گاهی با آن چیزی که ما تصور میکنیم متفاوت است و گاهی مشکلات در زندگی همان مصلحت های خداوند می باشد همچون صبر و تحمل بر بد اخلاقی های همسر که این نیز از امتحانات الهی می باشد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، فردی بود که کارهای خودش را خالص برای خدا انجام داد و خداوند بهترین مصلحت ها را برایش فرستاد که شهادت در راه خودش بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha