پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قمی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمن درشبکه های ماهواره ای، سایت ها و فضای مجازی انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان و منتشر می نماید و چون نظارتی هم نیست به راحتی می تواند موفق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی موضوع تبلیغ را در شرائط موجود مهمترین وظیفه دانسته و گفتند:امروز تبلیغات درعرصه ها  و جنبه های مختلف و متفاوت بارقابت سنگین دردنیا انجام می شود و باید توجه داشت که این تبلیغات اثر گذار است.

این مرجع تقلید خواستار فراهم کردن بستر برای هجرت طلاب به شهرها و روستاها و استقرار در آنجا شدند و افزودند: وقتی بعضی ازطلاب تاحدی که بتوانند احتیاجات مردم را برطرف کنند و از حیث علمی و تهذیب و اخلاق به مراحلی دست پیداکردن و بنای اجتهادهم ندارند، باید برایشان موقعیت فراهم کرد تا به شهرها و رستاها بروند و احتیاجاتی که مربوط به روحانیت است برطرف نمایند و سیره بزرگان ما را ادامه دهند و در کنار مردم و بامردم باشند.

ایشان حملات دشمن درشبکه های ماهواره ای، سایت ها و فضای مجازی را شدید دانسته و بیان کردند: انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان می کنند و منتشر می نمایند و چون نظارتی هم نیست به راحتی می توانند موفق شوند.بنابراین، سازمان تبلیغات و دستگاه های فرهنگی باید هرچه سریع تربا استفاده از نخبگان و افراد متخصص شبهات را رصد و با استدلال پاسخ دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نظارت برهیئت ها را از وظائف دیگر این سازمان دانسته و گفتند: بایدهیئت ها با شکل منسجم و بیان حقایق تاریخ و بهره مندی از مقاتل معتبر فعالیت کنند.

ایشان عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی رامثبت ارزیابی کرده و خواستار حل مشکلات تبلیغی و فرهنگی شدند.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدارحجت الاسلام والمسلمین قمی گزارشی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha