پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید شهاب الدین حسینی

حوزه / حجت الاسلام حسینی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال متفاوت خواهد بود و باید در این رابطه هم‌اندیشی و هم‌فکری شود تا بتوانیم در قالب محافل و جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین در فضای مجازی، برنامه‌های خوب و ویژه‌ای در کار گروه قرآنی تدارک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، امروز در اولین جلسه کارگروه قرآنی ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، لازم است تا برنامه‌ریزی‌های خاص و ویژه‌ای در این ایام تدارک دیده و هم‌اندیشی کنیم تا بتوانیم دهه فجر امسال را گرامی بداریم. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ادامه داد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و حماسه آفرینی‌های در جریان پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است و در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران، گام دوم خود را برداشته و این انقلاب شکوهمند اسلامی وارد چله دوم خود که "چله پیشرفت" و رو به تمدن سازی اسلامی است، وارد شده است. 

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال متفاوت خواهد بود و باید در این رابطه هم‌اندیشی و هم‌فکری شود تا بتوانیم در قالب محافل و جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین در فضای مجازی، برنامه‌های خوب و ویژه‌ای در کار گروه قرآنی تدارک ببینیم. 

حجت الاسلام حسینی در خاتمه تاکید کرد: مسئولیت کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گذاشته است و کمر همت بسته‌ایم تا قدم‌های موثری در این راستا برداریم. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha