پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه / اولین نشست مدیران گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در قالب وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اولین نشست مدیران گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، با توجه به شرایط کرونایی، در قالب وبینار برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در این وبینار، با بیان اهداف تشکیل این گروه‌ها، گفت: باتوجه به طولانی بودن فرایند اخذ مجوز سازمان‌های مردم‌نهاد از وزارت کشور، ستاد امر به معروف کشور تصمیم گرفت برای تسریع در آغاز فعالیت گروه‌های جهادی اقدام به صدور مجوز این گروه‌ها نماید. 

وی افزود: گروه‌های امر به معروف تخصصی در قالب‌های شانزده‌گانه، شامل محیط‌زیست، میراث فرهنگی، سلامت، مبارزه با مفاسد اداری، عفاف و حجاب و ... در استان آذربایجان شرقی آغاز به فعالیت نموده‌اند. 

حجت‌الاسلام نستوهی ادامه داد: این گروه‌ها در قالب‌های تخصصی و با استفاده از نیروهای مردمی تحصیل‌کرده و دارای سابقه فعالیت در رشته مزبور، به حل مشکلات مردم با استفاده از توان خود مردم می‌پردازند. 

در ادامه این نشست، مدیران چند گروه برتر و فعال در حوزه‌های محیط زیست، عفاف و حجاب، سلامت و مبارزه با مفاسد به ارائه گزارش گروه‌های جهادی خود پردختند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha