جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه کار گروه های دهه فجر

حوزه/ حجت الاسلام محمودی در جلسه کارگروه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، گفت: برنامه ای در یوم الله ۱۲ بهمن در مکان جلوس حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است و چون فضا باز است، برگزاری آن، مغایرتی با مصوبات ستاد کرونا ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه کارگروه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، ضمن تشکر از زحمات همه ادارات و نهادهای استان تهران و شهرستان های تابعه در خصوص برگزاری ایام الله دهه بصیرت، گفت: سالهای گذشته هفته استقبال دهه فجر را برگزار می کردیم، ولی شرایط امسال متفاوت و ویژه است. امسال باید در دهه فجر پیش بینی لازم صورت گیرد تا کارها متناسب با این شرایط برنامه ریزی و مهیا گردد و در صدد هستیم هیچ برنامه ایی تعطیل نگردد بلکه شیوه برگزاری آن تغییر خواهد کرد.

وی در خصوص برگزاری برنامه های یوم الله ۹ دی، اظهارکرد: الحمدلله با تدابیر و تصمیمات گرفته شده مراسم یوم الله ۹ دی برگزار شد و فقط شیوه برگزاری آن عوض شد، که این تغییر شیوه و بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی باعث شد انعکاس آن را در رسانه ها قوی تر از سال های قبل مشاهده گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با ارزیابی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن و گرامی بیان داشت: برنامه ای در یوم الله ۱۲ بهمن در مکان جلوس حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است و چون فضا باز است، برگزاری آن، مغایرتی با مصوبات ستاد کرونا ندارد.

وی  ادامه داد: نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی، بانگ تکبیر با توجه به سنت هر ساله، مهمانی لاله ها و برنامه های دیگر از جمله ویژه برنامه هایی است که تدارک دیده شده است. برگزاری این برنامه ها قطعی خواهد بود و همگان بدانند مراسم انقلاب امسال با قوت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران با انتقاد از اظهارات برخی عناصر مزدور و خائن داخلی در چند روز گذشته، گفت: انقلاب اسلامی دشمنان فراوان خارجی و اندکی در داخل دارد و شاهد هستیم دشمنان و عناصر داخلی آنها شمشیر را از رو بسته اند. با وجود اظهارات سخیف و مضحک آنان در کمال تعجب می بینم که می‌گویند آزادی نیست، در حالی که در آمریکا مشاهده شد که با تجمع کنندگان در مقابل کنگره چگونه برخورد شده است، اما در اینجا برخی از عناصر فتنه، مسند نشین نظام اسلامی هستند!

حجت الاسلام محمودی در پایان با بیان ظرفیت های فضای مجازی، گفت: در دهه فجر می توان از فضای مجازی و ظرفیت های آن در جهت شناساندن اهداف والای انقلاب اسلامی به دنیا بهره برد و در این رابطه دستگاه های فرهنگی ما وظیفه سنگینی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha